In modu strettu, ùn ci hè micca un standard assai uniforme per u calculu trà a capacità di rinfrescamentu è l'area di unrinfrescante d'acqua d'aria, perchè dipende di l'ambienti in quale l'aire cooler hè utilizatu. In altri palori, hà bisognu di un pocu più di capacità di rinfrescante, è e camere ordinali sò diffirenti di u salottu. Inoltre, per esempiu, una stanza cù esposizione occidentale in i zoni tropicali hà bisognu di aumentà a capacità di rinfrescante relativamente.
Attualmente, a capacità nominale di raffreddamentu dirinfrescante d'acqua d'ariain u mercatu hè assai inconsistente è standardizatu. In modu strettu, a capacità di rinfrescamentu di l'output di un cooler d'acqua d'acqua deve esse espressa in W (watts), è i cavalli sò spessu usati in u mercatu per descriverà a capacità di rinfrescamentu di unrinfrescante d'acqua d'aria. A relazione di cunversione trà i dui hè: a capacità di rinfrescante di 1 hp hè di circa 2000 kcal, chì deve esse multiplicata da 1.162 quandu si cunvertisce in watts unità internaziunali. In questu modu, a capacità di rinfrescante di 1 hp deve esse 2000 kcal × 1.162 = 2324W. U W (watt) quì significa a capacità di rinfrescante, è a capacità di rinfrescante di 1,5 hp deve esse 2000 kcal × 1,5 × 1,162 = 2486W.
In circustanze normale, a capacità di rinfrescante necessaria per metru quadru per una stanza di famiglia ordinaria hè 115-145W, è a capacità di rinfrescamentu necessaria per metru quadru per u salottu è a sala di pranzu hè 145-175W.
Per esempiu, un salottu di famiglia hà una superficie di 15 metri quadrati. Se a capacità di rinfrescante necessaria per metru quadru hè 160W, a capacità di rinfrescante necessaria di u cooler d'acqua hè: 160W × 15 = 2400W.
In questu modu, u XK-20S hè muntatu à u mururinfrescante d'acqua d'ariacù capacità di rinfrescamentu 2500W pò esse acquistatu secondu a capacità di rinfrescamentu 2400W necessaria.
U cosiddettu rapportu di efficienza energetica, cunnisciutu ancu com'è coefficient of performance, hè u rapportu di a capacità nominale di rinfrescamentu di unrinfrescante d'acqua d'ariaà u so cunsumu di energia. Di solitu, u rapportu di efficienza energetica di u cooler d'acqua di l'acqua hè vicinu à 3 o più grande di 3, è appartene à u cooler d'acqua di risparmiu d'energia.
Per esempiu, a capacità di rinfrescamentu di unurinfrescante d'acqua d'ariahè 2000W è u cunsumu di energia nominale hè 640W, è a capacità di rinfrescante di un altru cooler d'acqua hè 2500W è u cunsumu di energia nominale hè 970W. I rapporti di efficienza energetica di i dui climatizzatori sò rispettivamente: u rapportu di efficienza energetica di u primu acqua di l'acqua: 2000W / 640W = 3.125, è u rapportu di l'efficienza energetica di u sicondu rinfrescante d'acqua: 2500W / 970W = 2.58. In questu modu, per mezu di a comparazione di u rapportu di efficienza energetica di i dui cooler d'acqua, si pò vede chì u primu climatizzatore hè un cooler d'acqua chì risparmia energia. U numaru di l'acqua di l'aria di l'acqua si riferisce à a putenza di input di l'acqua di l'aria di l'acqua, chì hè indirettamente ligata à l'area utilizable, è direttamente ligata à l'area utilizzabile hè a capacità di rinfrescante. In u mo paese, a capacità di rinfrescamentu di un cooler d'acqua hè generalmente di circa 2300W. Ci hè parechje differenzi in quantità.
U disignu di u cooler d'acqua hè generalmente cuncepitu secondu i metri cubi di spaziu, vale à dì, un metru cubi hà una capacità di rinfrescante di 50W, è i cunsumatori ponu calculà l'area applicabile di u cooler d'acqua secondu l'altezza di e so case.
Per esempiu: un ganciu di un cavallu, a capacità di rinfrescante hè 2300W
U so vulume applicabile hè 2300/50 = 46 metri cubi
Se l'altezza di a stanza hè di 3 metri, l'area applicabile hè 46/3 = 15,3 metri quadrati.
Quandu sceglite, l'orientazione di a casa è s'ellu si trova à l'ultimu pianu deve esse cunsideratu ancu. A capacità di rinfrescante deve esse aumentata in modu adattatu à l'ultimu pianu. Hè cunsigliatu di sceglie 2500W.
Postu tempu: Apr-01-2022